Aktualne numery
Archiwalne numery
- Numer 50
- Numer 49
- Numer 48
- Numer 47
- Numer 45-46
- Numer 44
- Numer 43
- Numer 42
- Numer 41
Redaktor naczelny informuje, że właściwym tekstem artykułu pt. Wychowanie do zmiany społecznej. Refleksje w kontekście urzeczywistniania projektu edukacji włączającej, opublikowanym w numerze 41 czasopisma „Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej” jest jego aktualna wersja, w której zostały przez Autorkę usunięte dwa fragmenty będące nieuprawnionym zapożyczeniem z pracy magisterskiej Pani Emilii Frasunkiewicz. - Numer 40 Polskie badania nad niepełnosprawnością
- Numer 39 Niepełnosprawność
- Numer 38 Niepełnosprawność i osoba z niepełnosprawnością – wielowymiarowość perspektyw i doświadczeń
- Numer 37 Edukacja i integracja społeczna dzieci i młodzieży
- Numer 36 Dzieciństwo z niepełnosprawnością. Edukacja. Wsparcie terapeutyczne. Doświadczenia rodziców
- Numer 35 Wyzwania życia z niepełnosprawnością – możliwości, wsparcie i uczestnictwo
- Numer 34 Współczesne oblicza
- Numer 33 Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
- Numer 32 Między teorią a praktyką Pedagogiki Specjalnej / Osoba z niepełnosprawnścią w twórczym działaniu i codziennym życiu
- Numer 31 Osoba z niepełnosprawnością w kręgu bliskich relacji i oddziaływań
- Numer 30 Konteksty niepełnosprawności, Prawo – wsparcie – zmiana
- Numer 29 Uczeń – Nauczyciel – Szkoła, Wzorce rozwiązania, Specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla systemu szkolnego
- Numer 28 Proces resocjalizacji w nurcie egalitarnej niejednorodności
- Numer 27 Budowanie wiedzy w pedagogice specjalnej / Studenci i studiowanie pedagogiki specjalnej
- Numer 26 Świat(y)niepełnosprawności. Wielość wątków, obrazów, kreacji i doświadczeń
- Numer 25 Niepełnosprawność intelektualna w perspektywie doświadczania
- Numer 24 Dorosłość osób z niepełnosprawnością / Różne oblicza wsparcia
- Numer 23 (Re)wizje profesjonalizmu. Kształcenie w obliczu systemowych zmian i potrzeb podmiotu
- Numer 22 Polityka oświatowa w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych
- Numer 21 Niepełnosprawności złożone i sprzężone – konteksty normalizacji oraz psychospołecznej aktywizacji
- Numer 20 Dziecko z niepełnosprawnością. Konteksty rozwojowe i edukacyjne
- Numer 19 Społeczeństwo i kultura a niepełnosprawność
- Numer 18 Potencjał wsparcia / Wpływ własny i innych na przeżywanie życia
- Numer 17 Surdotyflologiczne wyzwania współczesności
- Numer 16 Pedagog / Nauczyciel / Terapeuta
- Numer 15 Wsparcie społeczne / Różne oblicza choroby i niepełnosprawności
- Numer 14 Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne
- Numer 13 Niepełnosprawność w przestrzeni współczesnej rodziny
- Numer 12 Pogranicza niepełnosprawności
- Numer 11 Drogi terapii
- Numer 10 Współczesne perspektywy w badaniach nad niepełnosprawnością
- Numer 9 Dorosłość z niepełnosprawnością – obszary doświadczeń codzienności
- Numer 8 Problemy resocjalizacji penitencjarnej i niedostosowania społecznego
- Numer 7 Tyflosurdopedagogiczne konteksty edukacji i rehabilitacji
- Numer 6 Rodzina z dzieckiem niepełnosprawnym
- Numer 5 Perspektywy i drogi rozwoju pedagogiki specjalnej
- Numer 4 Surdopedagogika – problemy wybrane. Niepełnsprawnosć w aspekcie zdrowia i życia społecznego
- Numer 3 Edukacja osób niepełnosprawnych
- Numer 2 Życie z niepełnosprawnością – trud dorastania i społecznej egzystencji
- Numer 1 Teoretyczne i metodologiczne konteksty pedagogiki specjalnej